Parts: Eesti võiks olla Kasahstani merevärav maailma

Täna Astanas toimuval Eesti-Kasahstani ärifoorumil ütles majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Parts, et Eesti võiks olla Kasahstani merevärav maailma. Konverentsi avanud Parts rääkis, et Eesti võiks kujuneda Kasahstani jaoks oluliseks mereväravaks nii Euroopa Liitu kui ka kogu maailma ja Eestil on selleks arvestatavad eelised tänu meie süvasadamatele. Kasahhide pakutavad kaubakogused on üsnagi suured ja nad on […]

“1520″ – esinduslik raudtee-foorum Tallinnas

09.-10.02.2010 toimus Tallinnas teine rahvusvaheline raudtee-foorum üldnimetusega “1520″, kus arutati siinse regiooni raudtee ja transiidi tulevikusuundi. Foorum “Strateegiline partnerlus 1520 – Balti regioon” oli Eesti transiidi jaoks oluli­ne sündmus. Ürituse üheks olulisemaks esinejaks oli idanaabrite riigifirma Vene Raudtee president Vladimir Jakunin, kes on ka selle foorumi üks peamisi algatajaid ja kokkukutsujaid. Foorumil osalejad olid nii […]

Hiina Lianyungangi sadam Tallinna Sadamas

04.03. külastas Tallinna Sadamat Lianyungangi Port Group Ltd ja Shipping China delegatsioon Lianyungang Port Group Ltd esimehe juhtimisel. Tegemist oli juba kolmanda kohtumisega samade poolte vahel eesmärgiga luua alternatiivne raudteel kulgev konteinerite veokanal Hiina ja Euroopa vahel (nn „Land Bridge“). Lianyungangi sadama ja China Shipping Container Lines ühisettevõte, mille juht oli ka delegatsiooni koosseisus, on […]

Tallinnale tunnustus Miami kruiisimessilt

15.03.-18.03.2010.a. toimus Ameerika Ühendriikides Miamis traditsiooniline rahvusvaheline kruiisilaevanduse mess Seatrade Cruise Shipping Convention 2010. Seatrade Cruise Shipping Convention-it korraldatakse iga-aastaselt, alates aastast 1984. Sel aastal külastas messi ligi 11 000 inimest. Tallinna Sadam esines oma stendiga Euroopa kruiisisadamate turundusorganisatsiooni Cruise Europe ühises ekspositsioonis. Rohkesti tunti huvi 2011.a. Tallinnas toimuvate kultuuriürituste kohta. EAS-i esindajatest ning SA […]

Järgmisest aastast peab ohtlikku kaupa käitlev kaldapersonal olema läbinud vastava koolituse

Alates 1. jaanuarist 2010 jõustub kohustuslikuna rahvusvaheline ohtlike kaupade mereveo eeskirja (IMDG koodeks) peatükk 1.3, mis sätestab väljaõppe mudelprogrammi ja nõude, et sadamas ohtlikku lasti (mõiste haarab lisaks pakitud ohtlikule kaubale ka mahtlastid) käitlev töötaja peab vastavalt tema tööülesannetele olema eelnevalt koolitatud. Vastavalt sellele sätestab Sadamaseaduse uue redaktsiooni (15.06.2009) paragrahv 31 lõige 7 sadama pidaja […]

Uudiskiri, AS Tallinna Sadam, oktoober 2009

Valmis AS Tallinna Sadama oktoobrikuu uudiskiri. Loe lähemalt…

KONKURSS: Aasta Logistika Tegu 2009

Väljakujunenud traditsiooni kohaselt valitakse igal sügisel aasta parim logistikasaavutus. Konkursi Aasta Logistikategu eesmärgiks on tunnustada oma tööle pühendunud logistikajuhtide poolt saavutatud edu organisatsioonile püstitatud eesmärkideni jõudmisel. Varasematel aastatel on Suure Auhinna pälvinud Magnum Logistics, A Le Coq, Lextrans/Autologistika, Sillamäe Sadam, DFDS Transport (praegune DSV), Schenker ja Telema.  Kutsume konkursil osalema kõiki Eesti logistikaprofessionaale ning palume […]